poniedziałek, 7 stycznia 2013

CARNIVAL


W karnawale możemy błyszczeć:wszelkie cekiny, brokat, błyszczące materiały są dozwolone. W taki czas lubimy bawić się i pięknie wyglądać.
Ja tą piękną spódnicę maxi pokochałam od pierwszego wejrzenia. Z pewnością możecie stwierdzić, że nadaje się tylko na wieczór i wielkie wyjście. Wcale tak nie musi być. Nie chcę aby wisiała w szafie i czekała na specjalną okazję. Nakładając do niej sweterek i czarne botki look staje się bardziej codzienny. A, że wybierałam się na kolację z ukochanym dobrałam złotą biżuterię:kołnierzyk cekinowy(zrobiłam sama), zegarek i bransoletkę(zrobiłam sama). Uważam, że limonka i złoto tworzą świetny duet.
Podczas wyjścia nie było jak zrobić zdjęć dlatego mała sesja w domu.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć :-)

Przypominam również o aukcjach na allegro zapraszam TUTAJ











spódnica/skirt - no name
sweter/sweater - sh
kołnierzyk/collar - HandMade
buty/boots - H&M (gift)
zegarek/watch - allegro (gift)
bransoletka/bracelet - HandMade
futerko/fur - sh

19 komentarzy:

  1. Fajnie wyglądasz, idealny zestaw karnawałowy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajnie kołnierzyk i spódniczka super :))
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna spódnica...obserwuję <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Ślicznie wyglądasz,mam bardzo podobny sweter tylko że mój jest czarny.:)Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. spódnica faktycznie możne sprawiać wrażenie tylko wieczorowej, ale świetnie ją połączyłaś ze swetrem i butami, co dało świetny street style :) baaardzo mi się podoba ;)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. You look amazing! Love your outfit! :)
    amazing skirt.
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  7. Rewelacyjnie wygladasz :) Przepiekna spódnica :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Powinnaś przefarbować włosy na bardziej pomarańczowy kolor. Wyglądałabyś rewelacyjnie, ponieważ idealnie komponowałby się z Twoją karnacją i kolorem oczu. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślałam właśnie o kolorze płomienny rudy ale ciężko jest przemalować aby wyszedł zamierzony efekt :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow you look amazing i adore your hair color soooo mch <3

    want to follow each other? i will defiently follow back

    my blog:
    http://thebizarrebirdcage.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow ale super wyglądasz! Piękne stylizacje,masz świetny styl<3
    Daj znać jeśli jesteś chętna do wspólnej obserwacji;*;)


    Niedawno założyłam mój fanpage,mam nadzieje że nie odbierzesz tego jako spam ale sprawiła byś mi ogromną radość gdybyś kliknęła Lubię to! Dla Ciebie jest to jedno kliknięcie myszką,dla mnie o niebo więcej!:))
    FANPAGE

    Buziaki♥

    OdpowiedzUsuń
  12. świetna spódnica maxi ! :)
    i fajna fryzurka.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. You look so pretty! That skirt is gorgeous!!
    xx
    Ylenia
    Ambitieuse.net

    OdpowiedzUsuń
  14. ciekawy wizerunek,świetne włosy:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow! Świetna biżuteria! A ten zegarek...:) Lubie takie eleganckie bluzki.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)