niedziela, 27 stycznia 2013

BURGUND I ZIELEŃ


 Cześć. Wracam do was po krótkiej przerwie. Cały swój wolny czas skupiłam na robieniu biżuterii techniką sutasz oraz przerabianiu ubrań (przygotowanie do wiosny heh) Bardzo mroźna pogoda dodatkowo przyczyniła się do braku stylizacji na blogu. Mam wam jeszcze tyle do pokazania i dlatego mam nadzieję, że za oknami zrobi się cieplej.
Od kilku lat w mojej szafie na zimę królowały tylko płaszcze natomiast w tym roku udało mi się kupić za niewielkie pieniądze bardzo prostą kurtkę w modnym w tym sezonie kolorze bordowym, burgundowym czy jak kto woli. Kolor ten uwielbiam w połączeniu z zielenią (mam ostatnio hopla na kolor zielony), brązem, miodowym (musztardowym). Oczywiście świetnie komponuje się z klasyczną czernią, granatem a także czerwienią i różem. 
Mimo, że ubrana byłam na cebulkę  to i tak zmarzłam :-)

Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam :-)









 kurtka/coat - no name
buty/boots - H&M (gift)
spodnie/pants - sh
sweter/sweater -  ZARA (sh)
koszula/shirt - HOUSE + DIY
czapka/hat - BUTIK
 

  

6 komentarzy:

  1. Super stylizacja, bardzo lubię takie połączenia!!! Obserwuję i zapraszam do mnie:-)

    OdpowiedzUsuń
  2. O jak kolorowo - wspaniale. O tej porze roku i tak już za dużo szarości. :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. super! I kołnierzyk, który tak świetnie pasuje do sweterka! ekstra!

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. koloru zawsze brakuje w zimie, ale nie u Ciebie! :) bardzo fajnie!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Nominowałam Cię na moim blogu do Liebster Blog Award.Więcej dowiesz się na moim blogu:
    http://allesuberalles-libe.blogspot.com/2013/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam zielonego i nie widzę... ale może mam coś z oczami albo rozpoznawaniem kolorów ;) tak czy inaczej fajnie. widziałaś już może to: http://www.matarnia.parkhandlowy.pl/news-and-events/stylistka_01

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)