piątek, 28 grudnia 2012

XMAS LOOK



Hej. Jak wam minęły święta? bo mi bardzo szybko. 
Grudniowy czas jest dla wszystkich bardzo intensywny:zakupy, przygotowania świąteczne, sprzątanie, ustrajanie itp. przez co nie bywałam tu często. Nadrabiając zaległości mam dzisiaj dla was świąteczny look. 
Postawiłam na czerń, złoto i welur, który znowu jest trendy.
Welur kojarzy mi się z wieczorowymi kreacjami. Modny jest nie tylko w wersji czarnej ale również w odcieniach burgund i kobalt.
Mój strój wygląda jak sukienka i taki był zamierzony efekt ale tak na prawdę są to body połączone ze spódnicą.
Wszystko oczywiście wymagało moich przeróbek ( body zmniejszyłam o kilka rozmiarów, spódnicę skróciłam, doszyłam ćwieki) przez co cały strój wygląda efektownie. 
Kolejnym ważnym akcentem  są czarno-złote czółenka, które również przeszły metamorfozę. Stare buty bardzo mi się znudziły dlatego zakupiłam 2 pudełeczka złotego pyłku, klej i w ciągu kilkunastu minut sprawiłam sobie nowe buty. Platformę pokryłam klejem i starannie obsypałam pyłkiem.
Ostatnim detalem jest biżuteria-tym razem postawiłam tylko na bransoletki i duży pierścionek. Bransoletkę z ćwiekami wykonałam sama.
Taki strój śmiało można wykorzystać na sylwestra.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć i czekam na wasze opinie. Pozdrawiam cieplutko ;-)














bluzka/blouse - sh+DIY
spódnica/skirt - sh+DIY
biżuteria/jewelry - no name/hand made
buty/heels - Tally Weijl+DIY

13 komentarzy:

  1. ojacie, genialnie to wygląda! zazdroszczę talentu:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny motyw na buty. Ładnie Ci wyszły :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna sukienka! i wszystko bez maszyny przerabiałaś? ach, i te buty ekstra - aż się wierzyć nie chce, że takie proste przeróbki mogą tyle zmienić w wyglądzie :) świetne pomyły i super wykonanie ;)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak wszystko bez maszyny przerabiałam ;-)

      Usuń
  4. jej świetna stylizacja :)) zakochałam sie :)
    a jakie masz piekne włosy... <3 oddaj troche :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :))) wszystko rewelacyjnie,zazdroszczę talentu do przeróbek :) buty rewelacja :))
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka bardzo fajna, buty jeszcze lepsze. ;3

    OdpowiedzUsuń
  7. sukienka jest piękna i oryginalna;) do tego te boskie czółenka:) super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Rewelacja,rewelacja,rewelacja!super że wszystko zrobilaś sama!zdecydowanie dodaje Cie do obserwowanych bo masz bardzo ciekawy blog:)

    OdpowiedzUsuń
  9. wyglądasz tutaj jak modelka z teledysku MTV:)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za pomysłowość i zdolności. Całość na ogromny plus.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)