środa, 5 grudnia 2012

SPIDER

Zima przyszła do nas na dobre. Tej pory roku najbardziej nie znoszę. Pogoda już nie pozwala na zrobienie pięknych zdjęć ale będę starała się nadal  pokazywać wam stylizacje.
Te zdjęcia nie należą do najlepszych ale musicie ze mną się nimi zadowolić. 
Bluzka z pajęczyną to kolejne moje DIY. Pajęczynę mozolnie wyszywałam czarnymi cekinami. Bardzo dużo pracy ale w końcu udało mi się dojść do mety. Nie mogło zabraknąć oczywiście pająka:-) Czarne lekko błyszczące spodnie(na zdjęciach wyglądają na mocno błyszczące ale w rzeczywistości takie nie są) z dodatkami w kolorze granatu, szmaragdu dopełniają całość. 
Bluzka jak widać by mnie nie ogrzała bo ma dość krótki rękaw dlatego nie mogło zabraknąć futerkowej kamizelki.

Kochani przypominam o konkursie który trwa do 9.12.2012 KONKURS oraz o sklepie z biżuterią robioną przeze mnie SHOP














bluzka/blouse - no name+DIY
spodnie/pants - CUBUS (sh)
buty/shoes - no name
biżuteria/jewelry - Szkatuła
kamizelka/fur - sh
płaszcz/coat - no name

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawa ta bluzka :)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. wspaniale wyglądasz! świetna kamizelka :)
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rękawiczki i świetny kolor włosów!

    OdpowiedzUsuń
  4. niezłe włosie na rekach

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)