poniedziałek, 3 grudnia 2012

RED, BROWN, GOLD

W dzisiejszej stylizacji króluje brąz, złoto i czerwień czyli kolory które kocham (hmm...przecież ja kocham wszystkie kolory hehe ). Ten sweter jak tylko zobaczyłam od razu pokochałam. Był mega duży ale wiedziałam, że z tym poradzę. Jest inny niż wszystkie i dlatego mnie tak urzekł. Pomimo, że spędziłam cały dzień na jego zwężaniu nie żałuję, bo było warto. Oczywiście zachowałam proporcje oversize. Jest bardzo cieplutki, fakt optycznie dodaje trochę kilogramów, ale w moim przypadku to nie przeszkadza :-)
Do brązu świetnie komponuje się czerwień oraz złoto. Nie bójmy się zakładać od czasu do czasu soczystych kolorów w zimie. 
Postanowiłam założyć do zdjęć naszyjnik, który możecie kupić TUTAJ aby pokazać wam, że śmiało można go zakładać również do codziennych stylizacji. 
 Odwiedzajcie mój SHOP , co jakiś czas będę wrzucała swoje rękodzieło.

Kochani przypominam również o KONKURSIE . Zachęcam do wzięcia udziału, przecież nic was to nie kosztuje. Pozdrawiam :-)









spodnie/pants - TALLY WEIJL
buty/shoes - DEICHMANN
sweter/sweater - ATMOSPHERE (sh)
torebka/bag - gift
pasek/belt - sh
naszyjnik/necklace - HandMade TUTAJ
płaszcz/coat - no name






6 komentarzy:

  1. Super sweter, gdzie takie sh sa??

    OdpowiedzUsuń
  2. sweterek niezwykle oryginalny, muszę przyznać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Głównie chodzę po sh u siebie w mieście Ełk :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spodnie masz cudowne ...


    Zapraszam na nowy post :
    http://rockglamfashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)