niedziela, 30 grudnia 2012

OTULONA PUCHEM

Otulona ciepłym puchowym swetrem, grubą czapką i szalem nie boje się mrozu i chętnie wychodzę na spacery. Wyjątkowo dzisiaj pogoda sprzyjała na zrobienie wyraźnych, klimatycznych zdjęć. 
Taką porą roku chętnie sięgamy po grube swetry. Ja wyjątkowo pokochałam te puchowe. Dzisiejszy  look idealnie wpisuje się w zimowy klimat. Chłodne kolory szarości połączone z czernią pięknie wyglądają na tle śniegu. Całość dopełnia  puchowy naszyjnik ozdobiony kolorowymi kamieniami wykonany przeze mnie. 

Zapraszam do obejrzenia zdjęć ;-) Pozdrawiam i życzę udanej imprezy sylwestrowej. 











 sweter/sweater - sh
spodnie/pants - ONLY (sh)
czapka/hat - no name
szalik/scarf - sh
buty/boots - H&M (gift)
kopertówka/bag - sh
płaszcz/coat - no name
naszyjnik/necklace - HandMade 


8 komentarzy:

  1. Wyglądasz świetnie! Tak zadziornie! Bardzo mi się podoba! Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetna stylizacja - uwielbiam takie połączenia. Jedyne co mi się nie podoba to ten naszyjnik - a tak reszta jest piękna ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. masz taki piękny kolor włosów! świetna stylizacja, w sam raz na zimowe spacery- oczywiście wersja z płaszczykiem ;)
    już jakiś czas temu zwróciłam uwagę na twoje komentarze na modnej polce, przyciągnęła mnie nazwa- również miałam nazywać się żaneta, jednak tatuś stwierdził, że trudno mi będzie to wypowiadać. więc nieco skrócili mi imię :)
    obserwuję, bo bardzo tu miło i profesjonalnie!

    http:// ANECIA WAS HERE + KONKURS!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Mój tata też miał dla mnie inne imię ale mama się uparła i postawiła na swoim :-) Pozdrawiam

      Usuń
  4. Pięknie tu, zaczynam obs. :)
    Życzę udanego Sylwestra i dużo sukcesów w nowym roku :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)