niedziela, 2 grudnia 2012

KONKURS

Kochani postanowiłam zrobić konkurs w którym do wygrania kolczyki mojego wykonania.







 Co należy zrobić aby wziąć udział w konkursie?
1. Polubić Jeanettegloves.blogspot.com na FB KLIKNIJ
2. Zaobserwować mój blog  
3. W komentarzu zostawić swój mail oraz imię

Konkurs trwa od dzisiaj 02.12.2012 do 09.12.2012
Wyniki będą losowane przez generator licz, wygrać tylko może jedna osoba.



Zapraszam również do mojego sklepu gdzie możecie kupić biżuterię, którą sama wykonuje http://jeanettediyshop.blogspot.com/
Między innymi do kupienia naszyjnik który widać na 2 zdjęciu. Pozdrawiam :-)


WYNIKI KONKURSU
Kolczyki wygrywa Oliwia
E-MAIL: oliwiakutera@onet.pl
Gratuluję :-) 

  










15 komentarzy:

  1. obserwuje jako Patusia
    cudne kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Patusia wpisz jeszcze swój adres mail i imię abyś mogła zakwalifikować się do konkursu. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Kamila kamila.yk5@gmail.com :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ewelina
    obserwuję jako Eve
    na fb jako Ewelina Judyta
    kita1986@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  5. Magdalena
    madzia3991@interia.eu
    fb- Magdalena Jezierska
    obserwuję jako Magdalena Jezierska
    - tylko z tym obserwowaniem mamy problem, bo moja siostra też Cię obserwuję jako Eve - korzystamy z tego samego komputera i kiedy ja zaczynam Cię obserwować - jej ikonka znika tj Cię nie obserwowała. Możesz coś doradzić co z tym zrobić ? ;/

    OdpowiedzUsuń
  6. hmm...w zasadzie to nie mam pojęcia co z tym zrobić. Ale myślę że to nie problem, wystarczy że wiem jak sprawa stoi. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Genialne są te kolczyki!
    Emila
    Milla875@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Super !
    Lubie na FB: Weronika K.
    Obserwuje jako: kotka1412
    email: juki5@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. ładne, oryginalne kolczyki, z przyjemnością wygram! :D

    IMIĘ: Oliwia
    E-MAIL: oliwiakutera@onet.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. te kolczyki to moja miłość od pierwszego wejrzenia! ;)

    Monika
    shallowemptylove@gmail.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)