piątek, 14 grudnia 2012

GRUDNIOWE NOWOŚCI

Hej.  Ze względu na ciągłe zabieganie, brak czasu, brak dyspozycyjnego fotografa, postów ze stylizacjami jest na moim blogu nie wiele za co bardzo was przepraszam. Dlatego dzisiaj krótki post z moimi nowościami i oczywiście rękodziełami.
Na początek chcę wam pokazać komplet kolczyki+bransoletka który robiłam na zamówienie (Pani zamówiła na prezent świąteczny dla córki).
Dominującym akcentem są ćwieki oraz zachowana kolorystyka czerń i złoto.
Kolczyki mieliście okazje już zobaczyć na moim blogu. Wykonałam je z czarnej włóczki oraz ćwieków, natomiast bransoletkę zrobiłam pracochłonną metodą sutasz.






Kolejną moją biżuteryjną nowością jest zegarek  boyfriend, który dostałam na Mikołajki oraz złoty kołnierzyk, który oczywiście wykonałam sama.





 Na koniec kilka moich nowości z szafy:sweterki i żakiet.





Na pewno będą stylizacje z tymi rzeczami :-)

Nie macie jeszcze biżuterii na sylwestra? Zapraszam  TUTAJ
Pozdrawiam ciepło ;-)




6 komentarzy:

  1. Fajne :)) Kołnierzyk ze złotych cekinów super :)
    pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. chce wszystko a zwłaszcza te kolczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolczyki mogę zrobić na zamówienie jak coś pisz na mój mail zanet230790@o2.pl
      Pozdrawiam

      Usuń
  3. Rewelacyjne dzieła Sutasz!!:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)