poniedziałek, 12 listopada 2012

VIOLET FLOWERS

Mówcie co chcecie ale ja uwielbiam czasami zaszaleć i nawet do prostej stylizacji dodać coś co na pewno przykuje uwagę. Skórzana spódnica, która z pewnością jest hitem tej jesieni połączona z ciepłym golfem jest idealna na jesienne słoneczne dni.
Aby dodać elegancji fioletowy golf gęsto ozdobiłam kwiatami  z filcu (zrobiłam sama, można je odpinać bo wykonałam je w formie broszek). Moja wyobraźnia sięgnęła dalej i tak oto wykonałam również mały toczek na opasce. A modne w tym sezonie rajstopy wydłużają sylwetkę i dodają pikanterii.
Muszę przyznać, że coraz bardziej podobają mi się wszelkie ozdoby na włosy, zdecydowanie są dla odważnych osób. 

Mogę Wam zdradzić, że kolejnym moim dziełem będzie bluzka w pajęczynę, efekt jest coraz lepszy. Bardzo pracochłonne-jeszcze kilka dni i będzie wykonana w całości.

Zostawiam wam do obejrzenia kilka słonecznych zdjęć. Czekam na wasze opinie ;-) Pozdrawiam cieplutko :-)








A tu łapię ostatnie promienie słońca :-)







spódnica/skirt - sh
płaszcz/coat - no name
golf/sweater - no name+DIY (flowers)
buty/heels - CENTRO+DIY
torebka/clutch - sh
rajstopy/tights - GATTA
toczek/hairband - HandMade




15 komentarzy:

  1. świetną masz spódniczkę i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawa stylizacja, ale jak dla mnie za dużo tych kwiatków - kwestia gustu :)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. dokładnie kwestia gustu, ja uwielbiam kwiatowe motywy, kwieciste koszule itp. :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Hejka masz świetnego bloga i bardzo mi się tu podoba
    *Obserwuję i liczę na rewanżyk u mnie
    http://allesuberalles-libe.blogspot.com/
    To mój blog zapraszam i pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo mi się podoba,fiolet idealnie do Ciebie pasuje :)) Spódnica i rajstopy super.Uwielbiam skórzane ubrania :))

    OdpowiedzUsuń
  6. ale masz cudowny blog, Twoje stylizacje są zachwycające! jestem po wrażeniem Twoich diy, bomba :)
    z pewnością będę tu częstym gościem, obserwuję i pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wow, fantastyczny i golf, i opaska, i ta skórzana spódnica i Twoje nogi w rajstopach Gatty - które swoją drogą widzę, że robią niezła furorę. Bardzo fajnie wszystko wygląda :) Dodaje do obserwowanych, Pozdrawiam, kA.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kochana wygladasz oblednie. Cudowny golf, buty i spodnica..poluje na taka!
    Trafilam tu z MP i bardzo chetnie wzajemnie zaobserwuje. POzdrawiam i zapraszam Ewa

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już dodałam kochana, ale nei widze cie u siebie, jak znajdziesz chwilke to sprawdz;-) buziaki Ewa

      Usuń
  9. Świetny look, chociaż jak dla mnie mogłabyś rezygnować z kwiatów we włosach. Z drugiej strony, kiedy masz założony płaszcz- wszystko bardzo fajnie wygląda!
    Idealnie skomponowane kolory!

    Pozdrawaim,
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  10. wow !
    ciekawe są te ozdoby !

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  11. toczek cudo !! jestem z modnejpolski zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. toczek spoko, ale te broszki to bym zdjęła, może by pasowały, gdyby były w identycznym odcieniu, co bluzka
    za to torebkę masz fajną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Hallo wunderschöne frau..dein foto gefällt mir..du bist echt süsse..hübsche.du siehst super sexy im lederrock aus...geiler lederrock gefällt mir wow geiler lederrock....würde gerne mal live sehen wenn du den lederrock trags....l.g....Tanja ich will das mal sehen in echt zeit wie du lederrock trags....

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)