poniedziałek, 5 listopada 2012

TEXTURE AND PASTEL

Tekstura czyli wzory, wyraźne rzucające się w oczy. W mojej dzisiejszej stylizacji takie wzory występują na leginsach i płaszczu . Jeszcze jakiś czas temu nie byłam do końca przekonana do tych leginsów ale teraz chętnie po nie sięgam, bo dzięki dużym wzorom nogi nie wyglądają jak patyki. Do nich dobrałam ciepły i bardzo mięciutki sweter oraz pastelowe dodatki w odcieniu pudrowego różu. Aby nie było tak słodko na przekór kolczyki są czarne i długie. Bardzo podoba mi się trend noszenia pasteli jesienią i zimą. Dzięki nim na chwilę można zatrzymać się i myśleć tylko o ciepłych letnich, gorących od słońca plażach :-)
Biżuteria oczywiście wykonana przeze mnie ale tego dowiedzieliście się już w poprzednich postach.
  Czekam na wasze opinie. Zachęcam do obserwowania mojego bloga :-) Pozdrawiam ;-)










sweter/sweater - AMISU (sh)
leginsy/pants - sh
płaszcz/coat - Butik
buty/boots - DEEZEE
naszyjnik/necklace - Handmade
kolczyki/erring - Handmade



8 komentarzy:

  1. Wyglądasz oszałamiająco ; )


    Zapraszam na konkurs do wygrania bransoletka i komin
    (zgłosiły się tylko 4 osoby - są duże szanse na wygraną)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna stylizacja, legginsy to masz zabójcze !

    OdpowiedzUsuń
  3. leggi super! gdzie kupiłas ?

    OdpowiedzUsuń
  4. Leginsy udało mi się upolować w lumpeksie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz wyjątkowy, bardzo oryginalny styl.
    Znalazłam Cię na ModnejPolce, obserwuję i zapraszam również!

    Pozdrawiam, Mirela z
    mysimplecity.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)