niedziela, 4 listopada 2012

MY SHOPPING

W dzisiejszym poście chcę Wam pokazać trochę nowości, które ostatnio przybyły do mojej szafy. 
Nieustannie wykonuję kolejną biżuterię. W mojej głowie kłębi się jeszcze tyle pomysłów zarówno na biżuterię jak i na stylizacje. Zawsze lubiłam inne ciekawe stroje ale brakowało mi odwagi, bo otoczenie i małe miasto zawsze jakby ''zabraniało'' stąd brak motywacji i realizacji. Na szczęście z biegiem czasu i dzięki innym blogom zwłaszcza tym zagranicznym nie zamierzam już dalej się ukrywać, bo wiem, że każdy ma prawo nosić się tak jak lubi.  Kocham kolory, biżuterię, dozwolony również przepych a także uwielbiam wszelkie toczki dzięki słynnemu blogowi Tamary. Od dawna fascynowały mnie takie dodatki ale jak wiecie u nas w Polsce ciężko z tolerancją zwłaszcza w tych małych miastach, miasteczkach. 

Przechodzę teraz do moich nowości :-) Jetem mega zadowolona z każdej rzeczy a zwłaszcza z biżuterii, którą sama wykonuje :-)


1. Sweter mega ciepły i przytulny  oraz cudownie ciepła futrzana kamizelka idealna na zimne dni. Naszyjnik który już widzieliście zrobiony z kamieni, które pokryłam złotym drucikiem przymocowane do złotej opaski(tak była to opaska na włosy), kolczyki czarne z piórami-kwiaty zrobiłam na szydełku do nich zamocowałam pióra i gotowe piękne i efektowne. Drugie kolczyki to kamień odziany czarną włóczką(zrobiłam je do naszyjnika który jakiś czas temu wam pokazywałam)



2. Trzy spódniczki- burgundową kupiłam w sh za 3zł była mocno duża ale ją sobie przerobiłam, druga czarna skórzana a trzecia też wymagała mojej przeróbki wystarczyło zwęzić boki. Od razu skradła moje serce, bo skojarzyła mi się z góralskim klimatem czyli idealna na zimową porę.




3. Kolejne rzeczy to dodatki czyli torebki a właściwie kopertówki od których jestem uzależniona :-) oraz biżuteria. Duża kopertówka w kolorze brązu, mała w kolorze wściekłego różu oraz piękna elegancka w panterkę z fantazyjną rączką zrobioną z korali-oczywiście można je odpiąć.
Następnie dwa naszyjnik jeden z nich również już widzieliście. Neonowy różowo-żółty zrobiony z łańcucha oraz miękkich kabelków które za pomocą szydełka wplotłam na łańcuch.
Drugi naszyjnik to niemalże kolia, bardzo efektowny w pięknym turkusowym kolorze. wykonałam go z materiału(pocięłam swój szal), z którego wykonałam kwiaty, ozdobione koralikami. 
Ostatnią rzeczą jest złoty pasek :-)






Kochani  biorę udział w konkursie NIVEA i bardzo proszę o wasze głosy będę wdzięczna ;-) http://www.nivea.pl/Porady/ext/pl-PL/zgas-diody?a=single&e=1742

Zachęcam was do obserwowania mojego bloga i dołączania do   FANPAGE


1 komentarz:

  1. zagladnelam tutaj przez chocisimo. i bardzo mi sie podoba. bede tu zagladac zcesciej. pozdrawiam i zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)