niedziela, 11 listopada 2012

BURGUND I KOBALT

Każdy już wie że burgund jest hitem tej jesieni. Kolor ten uwielbiam w połączeniu z kobaltem i czernią. Moja dzisiejsza stylizacja jest właśnie w tej gamie kolorystycznej.
Burgundową spódnicę jak już wspominałam w poście o zakupach kupiłam w sh za 3zł. Była kilka rozmiarów za duża i miała rozkloszowany krój. Ja oczywiście ją przerobiłam wszystko szyjąc ręcznie, bo niestety maszyny nie posiadam. Bardzo mi się spodobała ze względu na kolor i wzór który kojarzy mi się z imitacją skóry węża. Połączona z błyszczącą kobaltową bluzką i futerkiem nadaje elegancji i kobiecości. Nie mogło zabraknąć biżuterii mojego wykonania i rajstop z cieniutkim paskiem z tyłu:-)
Muszę przyznać, że pokochałam futrzane kamizelki, wszelkie futrzane elementy garderoby. Są nie tylko modne ale i mega ciepłe. Umiejętnie zestawione są także bardzo eleganckie i kobiece.  
Mam dla was dużą porcję zdjęć-zapraszam do oglądania i  czekam na wasze opinie. Zachęcam również do obserwowania mojego bloga. Pozdrawiam ;-)

















spódnica/skirt - sh+DIY
bluzka/blouse - ORSAY
kurtka/jacket - NEW YORKER (sh)
kamizelka/fur - sh
buty/heels - CENTRO+DIY
biżuteria/jewelry - HandMade
kopertówka/clutch - no name

6 komentarzy:

  1. Strasznie podoba mi się Twoja fryzura :) Obserwuję i liczę na to samo :)
    Pozdrawiam : http://niewymiarowa-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne połączenie! zauwazylam na chicisimo i odpadlam! pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow super stylizacja! Super włoski masz;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawy zestaw :) Wyglądasz świetnie

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny blog i stylizacje!
    Trafiłam tu z forum modnejpolki i zaobesrwowałam :) Liczę na rewanż!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)