niedziela, 25 listopada 2012

BLACK AND GOLD


 O takiej porze roku chętniej sięgamy po czerń. Ja uwielbiam łączyć ją ze złotem. Taki duet kojarzy mi się z barokowym stylem, który wręcz pokochałam.
Sukienka, którą wam prezentuję przeszła totalną metamorfozę. Kupiłam ją jakieś dwa lata temu w New Yorkerze, ale jej prostota mi się znudziła i postanowiłam ją przerobić. Dekolt jest bardziej kobiecy dzięki czarnej siateczce. Doszyłam również baskinkę, dodatkowo do niej dodałam  koronkę. Nie ukrywam, że wymagało to determinacji, cierpliwości i czasu. Oczywiście wszystko starannie szyłam sama, bo jak wcześniej wspominałam maszyny do szycia nie posiadam.

Sukienka przed wyglądała tak:



Jak już wiecie uwielbiam nietypową, niepowtarzalną biżuterię. Oczywiście w tej stylizacji nie mogło takiej zabraknąć. Duży czarno-złoty naszyjnik  oraz kolczyki wykonałam od A do Z sama.
Projekt biżuterii wpadł mi do głowy niespodziewanie. Wystarczyło dokupić  trochę potrzebnych rzeczy i zabrać się do pracy. 
Do naszyjnika użyłam: czarnego łańcucha, tasiemki, czarnej i złotej włóczki, złotych ćwieków, drewnianych kulek(które odziewałam włóczką) trzech, czarnych kwadratowych koralików.




Taka stylizacja świetnie nadaje się na andrzejkową imprezę. Mam nadzieję, że będzie dla was inspiracją.
Zapraszam do obejrzenia zdjęć. Pozdrawiam :-)












sukienka/dress - New Yorker+DIY
buty/heels - Tally Weijl 
torebka/clutch - sh
biżuteria/jewelry - HandMade



13 komentarzy:

  1. O rany! Jesteś piękna! I do tego masz taaaką piekną sukienkę! Naprawdę, stylizacja bardzo udana ;) Zapraszam też do mnie, mam nadzieję, że też Ci się spodoba.. :) Może byś chciała poobserwować?:)

    http://jestemvanessa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialnie!!! Bardzo mi się podoba ,bo kocham baskinki,a biżuteria rewelacyjna,gratuluję pomysłu i talentu
    Pozdrawiam
    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna jest ta sukienka i zdecydowanie bardziej podoba mi się w obecnym wydaniu :) w prawdzie za stylem barokowym nie przepadam, ale stylizacja bardzo mi się podoba :)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. dziękuję :-) mi również w obecnym wydaniu sukienka bardziej się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. jestem po ogromnym wrażeniem! piękna biżuteria! Sukienka również wyszła świetnie po metamorfozie!
    dodaje=ę bloga do obserwowanych, bo naprawdę można się zainspirować!
    Pozdrawiam, Mooni

    OdpowiedzUsuń
  6. Sukienka mega! Bez porównania z poprzednią jej wersją ;)
    Pozdrawiam,
    http://welctothejungle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetna stylizacja,sukienka bardzo ładna a biżuteria wspaniała
    Pozdrawiam.:***

    OdpowiedzUsuń
  8. Biżuteria genialna!:))
    chociaz osobiscie zrezygnowalabym w tym wypadku z kolczyków:0

    OdpowiedzUsuń
  9. Pomysłowa z Ciebie dziewczyna, z fantazją, cudnie!
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Czy zrobiła byś taką bizuterię na zamówienie ??

    OdpowiedzUsuń
  11. właśnie postanowiłam robić biżuterię którą sama robię i już jest kolejny komplet podobny do tego ze zdjęć dostępny na http://jeanettediyshop.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. naszyjnik ten jest już w sprzedaży w moim sklepie zapraszam jeanettediyshop.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietna przeróbka!sukienka wyszła Ci rewelacyjnie naszyjnik zreszta tez :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)