wtorek, 16 października 2012

SAPPHIRE NIGHT

W dzisiejszym poście chcę wam pokazać kolejny naszyjnik mojego wykonania. Nazwałam go SAPPHIRE NIGHT  czyli szafirowa noc ze względu na użyte kamienie w tym właśnie kolorze.

Zdecydowanie jest to artystyczny naszyjnik dla osób lubiących się wyróżniać, które kochają wyjątkowe detale w swoich stylizacjach. 
Wykonanie naszyjnika było bardzo pracochłonne, zajęło mi to prawie tydzień. Nie miałam żadnego projektu jego kompozycja przychodziła w trakcie robótki.
 Do jego wykonania użyłam czarnej włóczki, sznurka, szklanych kamieni o dwóch różnych wielkościach oraz złotych koralików.





Cała technika wykonania polegała oczywiście na szydełkowaniu. Każdy kamień starannie obszydełkowałam włóczką co daje niesamowity efekt. Co ja będę pisała zobaczcie sami :-) Przyznaję że nie do końca zdjęcia oddają rzeczywisty efekt. Ale starałam się jak mogłam aby ująć szczegóły i kolory ;-)











1 komentarz:

  1. Kompletnie nie w moim stylu, ale podoba mi się! bardzo oryginalny i świetnie wykonany :)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)