niedziela, 14 października 2012

MAN'S SWEATER IN MY LOOK

Hej. Robienie biżuterii bardzo mnie pochłonęło przez co rzadziej tutaj bywam. A i pogoda w moim regionie codziennie jest fatalna i nie pozwala na zrobienie ładnych zdjęć a jak wyjdzie słońce to z kolei nie mam pod ręką mojego fotografa :-)

Stylizacja którą  chciałam wam pokazać jest prosta a zarazem energetyczna dzięki kolorom. Naszyjnik SWEET GIRL, który mieliście okazje zobaczyć w poprzednim poście(moje wykonanie) świetnie komponuje się z męskim sweterkiem. Tak dobrze czytacie jest to męski rozpinany sweter, który kupiłam w sh. Od razu mi się spodobał ze względu na kolorowe wykończenia. 
Nie zwariowałam na punkcie burgundu, chociaż podoba mi się ten kolor i być może znajdzie się on w mojej szafie. Może dlatego, że na każdym blogu widzę ten kolor i do przesady blogerki od razu każdą rzecz w swojej szafie mają burgundową. Dlatego ja chętnie założyłam na siebie kolor niebieski, seledynowy i limonkowy :-) Niestety tylko zdjęcia zrobione w pomieszczeniu przez co nie oddają pełnego uroku stylizacji.






 sweter/sweater - sh
koszulka/top - H&M (sh)
spodnie/jeans - sh
kopertówka/clutch - sh
naszyjnik/necklace - hand made
buty/heels - CCC



A na koniec coś słodkiego-szarlotka, którą dzisiaj upiekłam, w końcu mamy jesień a podobno tą porą roku najlepiej smakują jabłka ale koniecznie polskie :-)


9 komentarzy:

  1. A ja chętnie bym się z Tobą podzieliła :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetnie wyglądasz:) cudowny ten naszyjnik:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo podoba mi się kopertówka :)
    Miałaś prawdziwe szczęście że znalazłaś ją w sh :)
    Szukałam ostatnio takiej dużej kopertówki, ale takie były opłakane że nie kupiłam :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Super kopertówka ! szczęściara że znalazłaś ją w sh :)
    Ja ostatnio szukałam po SH takiej dużej kopertówki ale były z jakimiś "wadami ":(

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też zawsze rozglądałam się za taką dużą ale nie miałam szczęścia ale w końcu znalazłam zwłaszcza że szukałam zupełnie czegoś innego :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne łączenie swetra z kopertówką :) lubię baaardzo :)

    xx
    e-passhion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. świetna torebka i spodnie :) dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)