wtorek, 23 października 2012

JESIENNA AURA

Jesienią musimy starać się ubierać warstwowo aby było nam ciepło ale i równocześnie musi być ładnie. Taką porą roku chętnie sięgam po grube rajstopy lub zakolanówki.  Obowiązkowo od czasu do czasu miło jeśli zagoszczą żywe kolory.

Dzisiejszy zestaw jest bardzo jesienny ale jednocześnie kobiecy. Ażurowy sweterek kupiony latem sprawdza się również w zimne dni, połączyłam go z dżinsową koszulą. Tworzą idealny duet z czarną spódnicą i zakolanówkami. A cały efekt wypełnia biżuteria, dwa naszyjniki mojego wykonania. Jestem z nich bardzo zadowolona :-) Nie mogło zabraknąć mojego ulubionego flauszowego płaszcza.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć, czekam na wasze opinie oraz zachęcam do obejrzenia wcześniejszych postów.




 






 płaszcz/coat  - New look
sweter/sweater - Zuzia
koszula/shirt - sh
spódnica/skirt - Gina Tricot (sh)
naszyjniki/necklaces - Handmade
buty/shoes - no name






4 komentarze:

  1. kurcze rewelacja:) uwielbiam takie kolorowe zestawy:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dla mnie, choć cała stylizacja jest bardzo ciekawa, płaszczyk jest najcudowniejszy!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Oh I really like your style and your header is great! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)