sobota, 20 października 2012

I LOVE HATS AND SUN

Kochani w końcu czas na stylizację. Pijąc  pyszne grzane wino w sobotni wieczór mam chwilę aby napisać posta. 
Już wcześniej wspomniałam wam, że kocham kapelusze. Ostatnio chorowałam na te z dużym rondem aż w końcu upolowałam taki i to za niską cenę. Kapelusze są świetnym dodatkiem do jesiennych stylizacji, nie jednej nadają smaku. Jednym słowem kocham...:-)
Dzisiejszy zestaw jest prosty, wygodny ale nie ponury. Szarości i czerń przełamałam różowym swetrem i kolorowym naszyjnikiem mojego wykonania. Nie mogło zabraknąć okrycia wierzchniego czyli futrzanej kamizelki. Baleriny nabite ćwiekami świetnie sprawdzają się niemalże w każdej stylizacji.
Pogoda była tak piękna, że nie sposób było siedzieć w domu. Ostatnie oddechy pięknej jesiennej aury, bo niestety szybkimi krokami zbliża się zima, której tak bardzo nie lubię.
Nie wiem czy zauważyliście, że powróciłam do prostej grzywki :-)











  sukienka/dress - Atmosphere
sweter/sweater - Zara (sh)
kopertówka/clutch - sh
kapelusz/hat - no name (sh)
kamizelka/ waistcoat - Cubus (sh)
buty/shoes - Centro
naszyjnik/necklace - Handmade




3 komentarze:

  1. Ładnie wyglądasz w kapeluszu :) Ciekawy naszyjnik

    OdpowiedzUsuń
  2. Kapelusz cudowny! Możesz zdradzić, gdzie go nabyłaś? Sama poluję na podobny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. kapelusz upolowałam w sh zapomniałam dopisać w opisie. Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)