środa, 26 września 2012

SOMETHING NEW

Jesień w pełni zagościła w naszym życiu. Muszę przyznać, że pogoda dzisiaj była wspaniała. Słońce świeciło cały dzień a powiew wiatru zupełnie mi nie przeszkadzał, bo był cieplutki, całkiem przyjemny ;-) Niestety nie przepadam za porą roku jaką jest jesień i zima, dla mnie ciągle mogłoby trwać lato. Ale cóż muszę jakoś wytrwać do kolejnego lata :-)
Dzisiaj chcę wam pokazać trochę nowości. Kilka rzeczy przybyło w mojej szafie i to za nieduże pieniądze. Będę starała się pokazać wam je w stylizacjach. 



Futrzana kamizelka świetnie się przyda na zimne dni, obserwując modę, już któryś rok z kolei takie okrycia są modne. I nic dziwnego, bo można je łączyć zarówno ze spodniami jak i z sukienkami i spódnicami. Kamizelki oczywiście można nabyć w niejednej sieciówce za cenę od 100zł a ja nabyłam nową z metkami z Cubusa za jedyne 26zł- czuję się szczęściarą hehe ;-)
Kolejnym świetnym nabytkiem są spodnie, które od razu kojarzą mi się ze stylem militarnym ze względu na ich kolor i boczne kieszenie.
Koszula dżinsowa, narzutka, sweter, dwa T-shirty, naszyjnik i bransoletka to kolejne zdobycze.
Pewnie zastanawia Was gdzie były robione zakupy. Otóż kochani wszystkie te rzeczy upolowałam w second handzie. Zakupy zaliczam do udanych ;-)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)