niedziela, 9 września 2012

LETNI MIX

Niesamowite jak czas szybko biegnie. Lato już za nami, zaczyna się dla wielu z nas nowy początek, kolejne wyzwania. Na szczęście pogoda jeszcze kilka dni ma być słoneczna. Mamy jeszcze szansę na złapanie ciepłych promieni.
Dzisiaj mam dla was dwie letnie stylizacje, które są już dawno gotowe, ale nie miałam głowy aby je wam pokazać. 
Motywem przewodnim zarówno w pierwszej  jak i drugiej stylizacji są moje buty ze ślubu.
Kolorowe buty do ślubu są świetną alternatywą dla osób z charakterem, lubiących oryginalność. Trend ten jest coraz bardziej popularny i lubiany przez przyszłe Panny Młode. Cudownie jest później móc założyć je jeszcze kolejny raz co przy białych butach to się nie sprawdza.
Oczywiście są Panie, które stawiają na tradycyjny styl typu białe lub ecru buty, welon, rękawiczki oraz bukiet z róż co też jest bardzo piękne. Ważne aby w tym dniu czuć się dobrze i wyglądać tak jak od dziecka każda z nas marzyła.  

A teraz przechodzę już do stylizacji. Przygotujcie się na dużą porcję zdjęć. Mam nadzieję, że ich ilość nie będzie nikomu przeszkadzała. 
Zapraszam do dołączania na FANPAGE 








spódnica/skirt - sh
bluzka/top - RESERVED
buty/heels - NEW LOOK






sukienka/dress - gift
torebka/clutch - NEXT
buty/heels - NEW LOOK
pasek/belt - sh

6 komentarzy:

  1. masz niesamowitą figurę i we wszystkim Ci pięknie. jednak mnie urzekł bardziej zestaw nr 1
    www.zezryjmnie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zaprosiłaś więc przybyłam :) Dla mnie żółta spódnica bomba i ta bluzka w duże kwiaty, świetny styl i gust. Bucki czmychłabym dla siebie

    ***
    Zawsze zapraszam do siebie. Jestem projektantką, która swoją pasję realizuje na blogu. Będzie mi niezmiernie miło jak mnie odwiedzisz. Gdy uważasz, że coś fajnego robię zaobserwuj mnie, ja również się odwdzięczę.
    ***
    www.zapalov.blogspot.com - blog o moim projektowaniu mody

    OdpowiedzUsuń
  3. you look amazing! love the second dress... is beautiful! :)
    Big kiss

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)