sobota, 29 września 2012

FUR IN AUTUMN

Jesienne poranki są chłodne, ale na szczęście dzisiaj grzało mnie futerko(kamizelka futrzana). Wcześniejszy post był małą zapowiedzią dzisiejszego posta, bo możecie zobaczyć moje zdobycze w stylizacji. 
Spodnie, które kojarzą mi się z militarnym stylem ze względu na ich kolor i kieszenie połączyłam z dżinsową koszulą, która niemalże pasuje do wszystkiego. Karmelowe buty idealnie wypełniają całość. Kolor ten zazwyczaj nosi się tą porą roku, świetnie komponuje się z zielenią, granatem, musztardą. Torebka idealnie pokazuje, że granat jest stworzony do połączenia z karmelem. 
Futrzana kamizelka jest modna od dawna w zimne jesienne a nawet i zimowe dni. Świetnie dopełnia stylizacje a co najważniejsze  grzeje nasze nerki.
Zapraszam do obserwowania mojego bloga ;-) 








 
 spodnie/pants - H&M (sh)
koszula/shirt - sh
kamizelka/waistcoat - CUBUS (sh)
buty/heels - gift
torebka/bag - sh







5 komentarzy:

  1. Nosisz soczewki? :)
    Podoba mi się koszula i spodnie :) I torba świetna!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dzięki. Nie nosze soczewek, to moje oczy mają taki dziwny, koci kolor :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. o matko! takie perełki z sh?! rewelacja! świetnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  4. ja mam podobnie z oczami. Tylko, że moje są zielono-żółte z ciemną obwódką. (dość jaskrawe w świetle dziennym) . Zawsze wzbudzały dziwne zainteresowanie i już jestem przyzwyczajona, że idąc po ulicy wszyscy mi się patrzą prosto w oczy. Rozśmieszyła mnie kiedyś sytuacja w tramwaju gdy dwie dziewczyny mnie obgadywały i jedna do drugiej stwierdziła "to na bank są soczewki" lub komentarze na ulicy "jakie miała oczy" zabawni są Ci ludzie. hehehe :-) Pewnie też to znasz. Masz prześliczny kolor, taki czerwono-brązowy. Farbą do włosów w tym odcieniu rewelacyjnie je podkreśliłaś. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)