niedziela, 16 września 2012

BLACK & WHITE

Biel i czerń to najbardziej popularne zestawienie kolorów. Od razu kojarzy się z ubiorem na szkolny apel, kiedy obowiązkowo było trzeba mieć białą koszulę oraz czarną spódniczkę. 
Ja natomiast już dawno zerwałam z tym skojarzeniem. Czarno-białe leginsy połączyłam z białą koszulą i skórzaną ramoneską. Aby całość nie wyglądała tak grzecznie założyłam ćwiekowe baleriny oraz kapelusz. Oczywiście nie mogło zabraknąć śmiesznego akcentu-okularów w kropki.
Bardzo polubiłam miksowanie stylów. Można poszaleć i pościć wodze fantazji.
Życzę Wam wszystkim udanego tygodnia, bo już weekend niestety za nami :-)








koszula/shirt - H&M (sh)
leginsy/leggins - sh
buty/shoes - CENTRO
kapelusz/hat - HOUSE (dział męski)
kurtka/jacket - NEW YORKER (sh)
naszyjnik/necklace - Diva









17 komentarzy:

  1. Swietnie wygladasz!Kolor wlosow fenomenalny:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fantastycznie wyglądasz:) ciekawe okularki:)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajne zestawienie. Leggi fantastyczne, a koszula urzekła mnie tym wycięciem na plecach :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zauroczyła mnie ta stylizacja. Podoba mi się to połączenie!

    Pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz świetny styl i extra włosy ;) Super blog ;) Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;) Subskrybuję, jeśli chcesz to także zapraszam do obserwowania ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo dziękuje za miły komentarzyk ;)

    Pozdrawiam cieplutko ! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. rewelacyjny zestaw! uwielbiam ten naszyjnik ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny zestaw,koszula i legginsy z sh nie wierzę;o Cudowne są!

    OdpowiedzUsuń
  9. Warto czasami wybrać się na łowy do sh :-) Dziękuję za miłe komentarze :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Super! Buty w tym zestawieniu wyglądają genialnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz soczewki? czy Twoje oczu mają taki kolor?

    OdpowiedzUsuń
  12. nie noszę soczewek. Mam taki dziwny kolor oczu-taki koci. Niektórzy mówią że w słońcu moje oczy są pomarańczowo-żółte :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękny ten kolor oczu, bardzo nietypowy:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Tak sobie patrzę na te Twoje zdjęcia i patrzę, a to mój ukochany Ełk przecież jest! :) Ach, jak bardzo tęsknię... Pozdrawiam, Paulina

    OdpowiedzUsuń
  15. Paulinko ja Ciebie też pozdrawiam prosto z Ełku :-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna stylizacja! a okulary skąd?
    W ogóle bardzo ciekawy blog :)) Pozdrawiam Ela

    OdpowiedzUsuń
  17. okulary kupiłam na targu. Dziękuję i również pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)