poniedziałek, 2 lipca 2012

MAXI OMBRE AND DIY CORSET


Ostatnio ogarnęła mnie ''mania'' przerabiania, szycia ubrań. Gorset, który mam w dzisiejszym poście przerabiałam ponad tydzień. Była to praktycznie przeróbka od A do Z, bo przed wyglądał tak:


Czyli fatalnie, bo po pierwsze był za duży i przede wszystkim nie miał push upu, a jego tył był tragicznie wykonany, bo wiązany na sznurki, przez co całość fatalnie się układała.
Ja dokonałam jego totalnej metamorfozy. Nabrał prawdziwego kształtu gorsetu, bo dodałam gąbeczki czyli ten push up ze stanika, mocno go skróciłam i zrobiłam efekt warstwowy dzięki pomarańczowym wstawkom na przodzie. Efekty możecie zobaczyć w dzisiejszej stylizacji.

Jeśli chodzi o całą stylizację to do mojego nowego gorsetu nałożyłam piękną spódnicę ombre, którą znalazłam w sh. Jej piękny limonkowo-cytrynowy kolor od razu rzucił mi się w oczy. Byłam zdziwiona a zarazem podekscytowana, że taką piękność wyszperałam w lumpeksie. Całość charakterystycznie podkreśliłam dwoma naszyjnikami: pomarańczowo-żółtym , który mieliście okazje zobaczyć w poprzednim poście oraz złotym łańcuszkiem przeplatanym limonkową wstążką. Czerń wspaniale współgra z letnimi, nasyconymi kolorami. 

Kochani zostawiam Was z dużą porcją zdjęć. Życzę wszystkim udanego tygodnia :-)
















spódnica/skirt - sh
gorset/corset - DIY
buty/heels - no name
biżuteria/jewelry - HandMade



Zapraszam do zostawiania komentarzy, bo chyba jeszcze większa część osób nie ma odwagi, dlatego zachęcam. I mam nadzieję, że będzie coraz więcej obserwujących  mojego bloga :-)

16 komentarzy:

  1. o ja!!! ten gorset i maxi są świetne! i do tego te buty <3 cudo! :) obserwuję i zapraszam: www.nenkablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow ale świetna stylizacja wszystko mi się podoba począwszy od spódnicy a kończąc na gorsecie będę obserwować i zapraszam cię do mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. gorset jest świetny! zazdroszczę talentu do przerabiania :) obserwuje i zapraszam :) http://malamidiy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. wooow love this outfit!!
    i follow u!
    great blog!
    follow me back if u like mine
    xxx
    www.themidniteblues.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna kieca i bluzeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  6. super gorset :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Saw you at LB and just fall in love with this amazing skirt~ !)
    found a lot of inspiring outfits and posts here in your blog,
    and I thought that it would be great to have so lovely girl among my followers and be your follower also~!
    Just drop the message in my blog if you like the idea~
    Happy blogging~!


    Olga
    http://www.myblondegal.com/
    Summer giveaway

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your top babe!
    xo.
    http://fromhatstoheels.blogspot.nl/

    OdpowiedzUsuń
  9. jak dla mnie wyglądasz cudownie !

    Obserwuję i zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  10. Those pictures look straight out of a fashion magazine!
    Love the DIY corset-it is amazing!

    yo have a Beautiful blog:)

    Love,

    Shubhi's Revels!

    OdpowiedzUsuń
  11. Hello )
    This is so nice of you to left a comment in my blog, dear~ Just join yours )
    waiting for you in mine - hope we will be friends :)
    Have a nice day )

    Olga
    http://www.myblondegal.com/
    Summer giveaway

    OdpowiedzUsuń
  12. już tu byłam i zapomniałam skomentować, ale na zdjęcia patrzyłam się dobre parę minut... jestem oczarowana tym zestawem, gorset wyszedł genialnie i jakbym była mniejsza to bym pewnie też taki gdzieś wynajdła, spódnica nieziemska! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Ależ jesteś zarozumiała - zostawiłam tu komentarz nie do końca pochlebny (bo wg mnie za dużo zdjęć i za BARDZO SIĘ GARBISZ), ale widzę, że wszystkie komentarze, które nie wynoszą Cię na wyżyny zostaly usunięte. no więc mala dziewczynko, prowadzenie bloga modowego nie polega tylko na tym, aby każdy pisał jedynie 'ah' i 'och' na Twój temat czy na temat Twoich "stylizacji". Jeśli wystawiasz się do oceny ludziom, bądź świadoma tego, ze nie każdemu się to spodoba i każdy ma prawo głosu. Niepochlebnego też. Obrażać i ubliżać nie ma prawa nikt, ale powiedzieć, że komuś coś się nie podoba - ma prawo każdy. I jeśli będziesz zawsze usuwała tylko negatywne komentarze, do niczego nie dojdziesz, bo nie szanujesz tych, którzy mają inne zdanie niż TWoje.
    przejrzałam wszystkie komentarze, które tu są i widać gołym okiem, że zostawiłaś tylko te, które są dla Ciebie wygodne. kazdy, kto pisał, że dodajesz za dużo fotek, został kopnięty w zad i usunełaś jego/jej komentarz. tak samo było z moim. pełen brak profesjonalizmu.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo mnie dawno tutaj nie było więc co się stało z komentarzami nie mam pojęcia. A zwracając się do anonima skoro jesteś taka mocna w słowach dlaczego piszesz jako anonim. Nie wybieram komentarzy i zrozumiałe jest że każdy jest inny i każdy ma swoje zdanie ale to nie znaczy że od razu musisz mnie obrzucać mięsem a zwłaszcza że na dłuższy czas opuściłam blogowanie bo miałam gorący okres w życiu i mnie tu nie było. Mogę tylko załagodzić sytuację i podziękować za komentarze a także przeprosić jeśli nie ma wszystkich komentarzy.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)