poniedziałek, 9 lipca 2012

NAVY STYLE



Dawno mnie tu nie było, ale już jestem z nowym marynarskim postem i świeżo pomalowanymi włosami. Na początku możecie zobaczyć pokaz slajdów i posłuchać muzyczki a niżej obejrzeć zdjęcia by dokładniej przyjrzeć się stylizacji. 

Styl marynarski to przede wszystkim poziome paski zazwyczaj  biało-niebieskie lub biało-granatowe zestawione z czerwienią . Nie może zabraknąć także złotych guzików oraz kotwicy(u mnie w postaci pierścionka). Styl ten nosimy niemalże każdego lata.
Zwiewną bluzeczkę zestawiłam z czerwonymi szortami z wysokim stanem oraz niebieskimi koturnami. Z bluzki wyciągnęłam pasek i zrobiłam opaskę na głowę. Kolorowe paznokcie oraz biżuteria dopełniają całą stylizację. 
Życzę miłego oglądania :-)





























bluzka/blouse - H&M
szorty/shorts - sh
pasek/belt - sh
kopertówka/clutch - no name
pierścionek/ring - sh
zegarek/watch - no name




19 komentarzy:

  1. masz przepiękny kolor oczu !

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładny zestaw:) dodatki rewelacyjne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Byłoby naprawdę fajnie, gdyby nie ta kopertówka, zegarek i miętowa bransoletka - zupełnie tutaj nie pasują kolorem i nieco psują wrażenie. Granat, biel i czerwień w zupełności wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. No więc, za dużo zdjęć dodajesz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat liczba zdjęć nie powinna nikomu przeszkadzać. Raz jest ich więcej raz mniej, chyba to nie problem :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jednak problem, bo ja też uważam, że jest ich za dużo. Można zwariować. Poza tym prowadzenie bloga modowego to pokazywanie stylizacji, a przez dodanie tak dużej liczby zdjęć odnosi się wrażenie, że wołasz do wszystkich "patrzcie, jaka jestem śliczna i przyklaskujcie mi". Moja pierwsza myśl po przejrzeniu zdjęć była taka, że to nie strój chcesz zaprezentować tylko próżność z Ciebie wylazła i chcesz być podziwiana i czekasz jedynie na ah i oh ze strony innych. I niestety pozostaje taki niesmak. A szkoda, bo masz potencjał. Tak więc zmniejsz liczbę zdjęć do ok. pięciu i pamiętaj, że pomalować to można paznokcie a nie włosy. Włosy się FARBUJE!

      Usuń
  6. Jak zwykle piękny secik, będę zaglądać częściej. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. adorable marine look, dear~! )
    Keep posting~! )


    Olga / blogging from South Korea
    http://www.myblondegal.com/
    Summer giveaway

    OdpowiedzUsuń
  8. Excellent Working Dear Friend Nice Information Share all over the world i am really impress your work Stay Blessings On your Work...God Bless You.
    web designers in bradford
    hire bike london
    affordable web designers in uk

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice blog!! would you mind following each other via bloglovin? :)
    xx

    /Malin @ http://fashionfied.tk

    OdpowiedzUsuń
  10. Cały zestaw mi się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Hej, wszystko ładnie pięknie ale ilość zdjęc to przegięcie.. Szybko się znudziłam i nie miałam ochoty oglądać dalej
    Polecam http://www.szerokikadr.pl/poradnik/artykul/jak_wybierac_zdjecia_czesc_2czyli_o_konstruowaniu_serii
    Naprawdę pomocne przy tworzeniu bloga ;)
    Pozdrawiam
    Kot

    Ps. Ładna z Ciebie dziewczyna ;) szczególnie podobasz mi się na siódmej fotce, ładnie wyszłaś ;))

    OdpowiedzUsuń
  12. fajna stylizacja ale isc zdj za duzaa ;]

    podoba mi sie !;]

    obserwujemy ? ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. hej
    bardzo fajna stylizacja ale wydaje mi sie, ale mam kilka uwag
    masz dosyc wysokie czolo i jak zakladasz taka opaske, to jeszcze optycznie wydluzasz sobie glowe (niefajnie i nie pasuje)
    no i za duzo zdjec. Jak patrze na inne blogi, to zazwyczaj jest ujecie stylizacji z przodu, z tylu, z boku, look na detale i na koniec fota z usmiechnieta buzka. I to wystarczy, a u Ciebie ta ilosc przytlacza. Przemysl sugestie i mysle ze bedzie lepiej. Sorrki za brak polskich znakow :)

    OdpowiedzUsuń
  14. świetna stylizacja, do koloru twoich wlosw, fajnie wygladaja czerwone dodatki z garderoby ;)
    obserwujemy?:*

    OdpowiedzUsuń
  15. Hi!! :)
    I really like your blog and your style, I´m following you :D
    ... maybe if you have time, you could visit my blog too, and if you like it, follow me back ;)
    Kisses!
    http://modacapital-blog.com

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)