sobota, 2 czerwca 2012

TORT KOMUNIJNY

Hej! Pogoda nie dopisuje, zimno, mokro aż ciarki mnie przechodzą na myśl, że musiałabym iść na podwórko. Dlatego dzisiaj pół dnia spędziłam w kuchni i oto udało mi się- na szczęście,  zrobić piękny komunijny  tort. Jest to mój pierwszy tort zrobiony właśnie na taką okazje.
Ze względu na rozpoczęty sezon truskawkowy tort zrobiłam o smaku truskawkowo-waniliowym. Wszystkie dekoracje(oprócz winogron bo są prawdziwe) wykonałam sama z lukru plastycznego. Bardzo pracochłonne ale warto, bo efekty są świetne.
Zapraszam do oglądania zdjęć :-)
Miłego weekendu :-)

Dołączajcie na mojego fanpage, im więcej osób dołączy tym szybciej będę mogła pisać i dzielić się z Wami różnym nowościami.
Uwaga zapraszam do głosowania na mnie http://nosimy.pl/polecane_blogi/61/jeanette-g-loves
 Za każdy głos z góry dziękuję :-)










3 komentarze:

  1. śliczny tort :)
    http://mayaandsusannah.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. No świetny, ja bede robic muffinki na wesele siostry juz w pt i boje sie nie podalam dekoracji jak widze takie cuda!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Trzymam kciuki aby Ci się udało, ja dekoracje wszelkie różyczki, kielich robiłam przez dobre trzy dni.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)