niedziela, 24 czerwca 2012

SHORTS AND SOME PINK

Szorty zrobiłam spontanicznie kilka dni temu. Obcięłam spodnie, postrzępiłam i wybieliłam. Świetna zabawa i zadowalające efekty. Lubię czasami wyczarować coś sama.
Całość ożywiłam świetnym sweterkiem oversize, który zakupiłam niedawno na wyprzedaży. Idealny na taką pogodę, bo znowu u mnie dzisiaj wieje dość chłodny wiatr. Postanowiłam róż połączyć z kolorem żółtym. Energiczny letni zestaw. Zostawiam Was z porcją zdjęć. 
Zapraszam do dołączania na FANPAGE  :-)

















szorty/shorts - DIY
sweter/sweater - ZUZIA
top/top - DIY
buty/creepersy - CzasNaButy



4 komentarze:

  1. Awesome look and great blog dear:D

    http://therubberdoll.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za spodenkami ombre ale Tobie wyszły świetnie :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bombowa stylizacja Kochana.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)