sobota, 23 czerwca 2012

OMBRE AND CREEPERSY

Jeszcze do niedawna nie byłam przekonana do butów typu creepers. Zawsze wydawało mi się, że w takich butach noga wygląda fatalnie. Na szczęście postanowiłam zaryzykować i zakupić moje pierwsze creepersy. Ale nie byłabym sobą gdybym nie zaszalała również z kolorem. Piękny róż od razu mnie zachwycił, a zwłaszcza, że w tym sezonie są ''wszystkie chwyty dozwolone''.
Kolejnym świetnym trendem są ubrania OMBRE. Tą oto bluzkę upolowałam w sh, a co najfajniejsze, że była nowa  z metkami i czekała właśnie na mnie:-)
Całość połączyłam z ciemnymi dżinsami, bo niestety u mnie pogoda nie dopisuje, ciągle wieje zimny wiatr. 
Mam nadzieję, że spodoba Wam się moja stylizacja. Zapraszam do oglądania i oceniania.
 FANPAGE 















bluzka/blouse - Sugar Tart love (sh)
buty/creepersy - Czas Na Buty 
dżinsy/jeans - no name
torebka/bag - sh
pasek/belt - sh
jewelry - DIY







Przypominam także o moich aukcjach http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=13262583 



9 komentarzy:

  1. dziękuję patusia :-) cieszę się, że Ci się podoba pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Z czym do ludu Kobito!

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystko do siebie nie pasuje. Wcześniejsze stylizacje uważam, że są bardziej udane. Przejrzyj zdjęcia i zastanów się czy okulary, torba i biżuteria pasują do tego stroju...
    Pozdrawiam,
    Ola

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna stylizacja, nie zważaj na głupie komentarze, bardzo ładnie w niej wyglądasz. Też chce sobie kupić takie buty, teraz będę wiedziała z czym je łączyć. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. świetna koszula! rewelacyjnie komponuje się z twoimi włosami :)
    Zapraszam też na mojego bloga :)

    OdpowiedzUsuń
  6. super!!! podoba mi się stylizacja:)
    własnie kilka dni temu przyszla do mnie paczka z tymi samymi butami tylko wybralam mocniejszy róz:)
    ale strasznie mnie obtarły:(
    a i powiedz mi jaki masz nr buta bo jakoś duze te creepersy wyszly!;p

    OdpowiedzUsuń
  7. rozmiar buta noszę 38 ale te zamówiłam 39 bo napisali że 39 ma wkładkę 24,5cm a 38 ma zawsze długość wkładki 24,5cm dlatego myślałam że po prostu inna rozmiarówka i to był błąd bo są trochę za duże ale dobrze mi się w nich chodzi nic mnie nie natarło :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. bardzo zauroczyly mnie tw creepersy, cude po prostu ;) zapraszam do sb

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)