niedziela, 10 czerwca 2012

MIX KOLORÓW

Kolory to coś co kocham zwłaszcza wiosną i latem. Każdemu potrafią dodać uroku, poprawić humor. Zdecydowanie jestem fanką zarówno neonów jak i pasteli. 
Dzisiaj zaszalałam z kolorami, świetnie się czuję w takich zestawach. Kwiatową spódnicę połączyłam z limonkowym topem a do tego musiałam założyć mój piękny własnoręcznie zrobiony na szydełku naszyjnik. Kopertówka świetnie komponuje się wśród kwiatów na spódnicy w kolorze pudrowego różu i fioletu. Zapraszam do oglądania zdjęć oraz do dołączania na FANPAGE


Proszę także o głosowanie na mnie w konkursie http://nosimy.pl/polecane_blogi/61/jeanette-g-loves









top - H&M
spódnica/skirt - H&M
kopertówka/clutch - no name
naszyjnik/necklace - Hand made
sandały/sandals - no name





Kochani niebawem mam zamiar zrobić pierwszy, mały konkurs na blogu dlatego zachęcam do obserwowania.  Mam nadzieję, że będzie dużo chętnych aby wziąć w nim udział :-) Pozdrawiam

3 komentarze:

  1. dziękuję za odwiedziny! Prześliczna stylizacja! aż nie moge oderwać oczu :)

    Pozdrawiam i zachęcam do obserwacji :)


    http://eva-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. dziękuję Kochana! Zachęcam jeszcze do obserwacji :) Ja już 'podglądam' :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię takie zestawy, są super dziewczęce i pasują niemal wszędzie. masz super kolor włosów i cienia do powiek ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)