sobota, 16 czerwca 2012

KORALOWO

Dzisiaj wersja mocno koralowa. Spódnicę asymetryczną nie przypadkowo połączyłam z bluzką w podobnym  odcieniu. Chciałam uzyskać tym sposobem efekt jednoczęściowej sukni. Koral wspaniale współgra z kolorem niebieskim. Aby wszystko nie było tak oczywiste torebkę dobrałam brązową. 
Kocham takie zwiewne, letnie zestawy. Wiatr świetnie tańczył z moją spódnicą a właściwie z jej długim szyfonowym tyłem.
 A Wam jak podoba się takie połączenie? Zapraszam do oglądania i komentowania :-)

Przypominam o konkursie który trwa do 20 czerwca. Będzie mi miło jeśli dołączy do niego więcej osób, abym miała motywację zrobić kolejny ciekawy konkurs http://jeanettegloves.blogspot.com/2012/06/konkurs.html














spódnica/skirt - no name
bluzka/blouse - River Island
sandały/sandals - Rebel London (sh)
torebka/clutch - sh
naszyjnik/necklace - Diva
bransoletki/bracelets - no name







7 komentarzy:

  1. rzeczywiście najpierw myślałam, że to jest sukienka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie urzekł niebieski lakier! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne połączenie kolorów :) spódnica i bluzka są super :)

    OdpowiedzUsuń
  4. podoba mi się takie zestawienie ;>

    OdpowiedzUsuń
  5. ślicznie wyglądasz ! :) super spódnica!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)