środa, 13 czerwca 2012

KONKURS



Kochani mam dla Was obiecany konkurs. Jest to mój pierwszy organizowany konkurs na blogu, dlatego będzie prosty. Nic nie tracisz a możesz zyskać, bo do wygrania piękny naszyjnik z  ozdobnymi blaszkami marki LOL BIJOUX.

Zasady:
- należy polubić FANPAGE  JEANETTEGLOVES  na facebooku
- zostawić pod tym postem w komentarzu swój mail oraz imię 
- miło mi będzie jeśli dołączycie do obserwowanych mojego bloga

Wyniki będą losowane przez generator licz, wygrać tylko może jedna osoba.
Konkurs trwa od dzisiaj 13.06.2012 do 20.06.2012
Serdecznie zapraszam do wzięcia udziału, w przyszlości mam nadzieję będzie więcej nagród do wygrania.






ZAPRASZAM :-)


Czas na wynik konkursu. Szkoda, że tak mało osób w nim wzięło udział ;-(

Wygrywa:  Paulina
makelife.easier.blogspot@gmail.com
Gratuluję :-)



Dziękuję wszystkim, którzy wzięli udział :-)

13 komentarzy:

  1. Nikoniuk21@gmail.com, Gosia

    OdpowiedzUsuń
  2. aneta.maciuszek@o2.pl
    Aneta
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Paulina
    makelife.easier.blogspot@gmail.com

    Lubię, obserwuję ;-)

    I zapraszam do siebie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. klimek.justyna@wp.pl
    Justyna

    OdpowiedzUsuń
  5. karla9912@wp.pl
    Karolina

    OdpowiedzUsuń
  6. Ola
    obocian@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. o, miła niespodzianka! Moja pierwsza wygrana w konkursach blogowych:)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratki
    szkoda ze to nie ja
    rob czesciej konkursy

    OdpowiedzUsuń
  9. Postaram się robić teraz częściej konkursy :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)