piątek, 8 czerwca 2012

CODZIENNY LOOK

Kontynuacja brzydkiej pogody trwa. Nie przypuszczałam, że w czerwcu będę marzła. Dzisiaj rozpoczyna się Euro 2012 a ja powiem Wam szczerze, że zupełnie nie interesuje się tym sportem. Kiedyś jako dziecko grałam w piłkę nożną ale już  od dawna nie oglądam, nie gram i chyba tak pozostanie. 
Dzisiejsza stylizacja bardzo prosta zrobiona na szybko w drodze na zakupy. 

W dalszym ciągu proszę Was o głosy http://nosimy.pl/polecane_blogi/61/jeanette-g-loves
 
Zapraszam Was na moje aukcje na allegro http://allegro.pl/listing/user.php?us_id=13262583
Kochani i serdecznie zapraszam Was do dołączania na mojego       FANPAGE








spodnie/pants - no name
gorset/corset - Look
bluzka/blouse - H&M
romaneska - New Yorker (sh)
kopertówka/clutch - Next (sh)
buty/shoes - Deezee
okulary/sunglasse - no name 
naszyjnik/necklace - outlet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)