niedziela, 10 czerwca 2012

101 DALMATYŃCZYKÓW

Sobotni wieczór zaliczam do udanych. Wyjście ze znajomymi na bilard dobrze mi zrobiło. Nawet muszę się przyznać, że obejrzałam kawałek wczorajszego meczu :-)
Bluzka z dalmatyńczykami od razu skradła moje serce. Trochę zabawna a zarazem nadaje uroku prostej stylizacji. Czy kolor karmelowy wygląda dobrze tylko w połączeniu z brązami i beżem? Jak się okazuje nie tylko. Idealnie współgra z kolorem niebieskim i granatowym. A teraz zostawiam Wam do obejrzenia dużą porcję zdjęć.

Kochani przypominam Wam o głosowaniu na mnie w konkursie http://nosimy.pl/polecane_blogi/61/jeanette-g-loves
każdy głos jest mi bardzo ważny i z góry dziękuję wszystkim za oddawanie głosów :-)











żakiet/jacket - H&M
spodnie/jeans - no name
bluzka/blouse - Atmosphere
torebka/bag - sh
buty/heels - gift
bransoletka /bracelet - Diva
pierścionek/ring - Szkatuła





Odpoczynek :-)




2 komentarze:

  1. Super kolor włosów :) i boska torebeczka !

    Zapraszam do siebie

    magnesstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetna torebka i buty też fajne ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)