niedziela, 20 maja 2012

KOLOROWO

Ta oto sukienka wisiała w mojej szafie już od marca. Jakoś wcześniej nie miałam okazji jej założyć. A to było za zimno, to za gorąco aż do dzisiaj. Niedzielna pogoda okazała się być tą idealną. Od razu jak zobaczyłam ją w sklepie na wieszaku wiedziałam że będzie moja. Piękne kolory, wzory a do tego fason który dodaje odrobinę krągłości(co akurat dla mnie wychodzi na dobre :-)
Uwielbiam nosić kolorowe rzeczy gdy jest piękna pogoda. Po długiej, mroźnej zimie nie tylko w mojej szafie zagościły różnorodne barwy ale i w naszym otoczeniu, dzięki wspaniałej przyrodzie. Wiosna i lato dla mnie mogłyby trwać cały rok. Spacery, plaża, jezioro, długie wycieczki to jest to co kocham.








sukienka/dress - H&M
kopertówka/clutch - no name 
buty/shoes - London Rebel (sh)
bransoletki/bracelets - no name

A na koniec jeszcze rodzina kaczątek :-)










8 komentarzy:

  1. Super stylizacja! :) Buty i kopertówka wymiata!

    Pozdrawiam i zapraszam do mnie http://likeaxana.blogspot.com/
    Xana

    OdpowiedzUsuń
  2. slicznie Ci w tej sukience ,ma taki fajny klimat + te piekne wlosy ! uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. sliczna sukienka s pięknychkolorach. bransoletki i torebka rewelacja. Pozdrawiam. Obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczna sukienka. Ma świetny fason i wzory.

    OdpowiedzUsuń
  5. sukienka ma piekny print :) rewelacyjna jest!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie się prezentujesz. Do tego masz piękne włosy. Naturalnie takie proste czy używasz prostownicy? :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję :-) używam prostownicy :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna sukienka, bardzo ładnie w niej wyglądasz! :)
    Super blog.
    Pozdrawiamy xoxo

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)