czwartek, 3 maja 2012

ASYMMETRIC SKIRT

Piękna pogoda trwa, wolny dzień upłynął szybko w miłym towarzystwie podczas grillowania na wsi.
 Dzisiaj chciałam pokazać Wam moją spódnicę wyciągniętą z szafy mamy. Asymetrię zrobiłam sama, jak się okazuje nie było to takie trudno, przy odrobinie chęci i czasu można stworzyć modny, kobiecy strój. Spódnicę połączyłam z piękną zieloną bluzką, którą już Wam prezentowałam. Oczywiście musiałam postawić na wygodę i założyć balerinki. 






buzka/blouse - M Style
Spódnica/Skirt - szafa mamy/
baleriny/shoes - no name
bransoletka/bracelet - Diva



7 komentarzy:

  1. HOHOHOLUBIE TO !

    http://smilepleasepleease.blogspot.com/ Dodaj komentarz do nowej notki ♥ Błagam cię <3
    +do obserwowanych , odwdzięczę się tym samym ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. chciałabym mieć taki kolor włosów ;p ale nie mogę się odważyć

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna stylizacja!
    zapraszam na www.show-me-your-emotions.blogspot.com do przeczytania recenzji tuszu do rzęs 'Glazel' :)

    OdpowiedzUsuń
  4. jesteś śliczna!
    fajnie tu!!
    zapraszam do siebie!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo łądna spodniczka:)i ten kolnierzyk tez fajny

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)