sobota, 7 kwietnia 2012

WIELKANOCNY PRZYSMAK

Bardzo pyszne a zarazem pracochłonne danie, ale postanowiłam je zrobić. Najtrudniejszym procesem jest luzowanie kurczaka z kości tak aby został cały, bez jakichkolwiek dziur płat mięsa, a zostaje szkielet kurczaka. Płat ten natarłam przyprawami ułożyłam cieniutkie plasterki boczku, sera, paski papryki, ogórka kiszonego oraz piórka cebuli i tak całość zwinęłam w roladę. Piekłam ok 1,40h. Pokrojoną w plastry, udekorowaną, zalałam galaretą(rosół ugotowany ze szkieletu kurczaka z włoszczyzną, z dodatkiem żelatyny). A oto efekty ;-)
Jeszcze raz wszystkim życzę pogodnych świąt ;-)


2 komentarze:

  1. musiało byc pyszne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. i było, cała rodzina zajadała się moją przekąską :-)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)