poniedziałek, 9 kwietnia 2012

RED AND BLUE

Jak Wam minęły święta? Bo mi bardzo szybko. Dzisiaj pogoda dopisała, słoneczko świeciło cały dzień i mogłam wyjść na spacerek pooddychać i odpocząć od świątecznego zawirowania. Moje nowe buciki jak na razie spisują się na medal-ech jak ja kocham szpilki :-)







                                                                                                                               spodnie/pants- Tally Weijl
                                                                                                           buty/heels- Tally Weijl
                                                                                                           bluzka/ blouse- H&M
                                                                                                           żakiet/jacket- sh
                                                                                                           pasek/belt- sh 







5 komentarzy:

  1. Śliczny outfit, świetnie wyglądasz.

    OdpowiedzUsuń
  2. świetne połączenie kolorów :)

    http://perfectstyleandshopping.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie wyglądasz! Wszystko do siebie pasuje! Najbardziej podoba mi się bluzka. Cieszę się, że trafiłam na Twojego bloga.
    Organizuję konkurs u siebie na blogu. Może miałabyś ochotę wziąć udział? Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję ślicznie Monia jak tylko znajdę chwilę czasu chętnie wezmę udział w konkursie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. fajne buty,obserwuje i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)