niedziela, 22 kwietnia 2012

BROWNS

Brąz x3 -cygaretki, sweter, torebka, ale każda z tych rzeczy ma inny odcień tego koloru. Całość dopełniłam piękną zieloną bluzką z  kołnierzykiem, która nadaje charakteru całej stylizacji i wspaniale podkreśla moje piwne oczy. 
Bluzka to jedna z  rzeczy którą ostatnio nabyłam. Mam już kolejny pomysł na stylizację z nią, poczekam na jeszcze ładniejszą pogodę, dlatego zachęcam Was do obserwowania bloga.






 bluzka/blouse - M Style
cygaretki/pants - M Style
sweter/sweater - Zara (sh)
torebka/bag - sh
buty/heels - Tally Weijl
pierścionki/rings - Szkatuła




6 komentarzy:

  1. sorry ale straszna masz ta grzywkę:/ na pół glowy... dziwnie to wygląda... no i te miny jakbyś miała focha:/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie muszę do każdego zdjęcia się szczerzyć, raczej focha nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Anonimowi potrafią być tacy "ODWAŻNI";] Nie przejmuj się. Mnie się za to bardzo podoba Twoja grzywka! I kolor włosów:) Bardzo do Ciebie pasuje:)
    Nie mówiąc już o stylizacji:)

    Zapraszam Cię na mój konkurs. Trzeba dodać swoją stylizację (czyli coś co kobiety lubią najbardziej:P) z wykorzystaniem czegoś w kolorze pastelowym i można wygrać piękny wisior i kolczyki:)

    OdpowiedzUsuń
  4. rewelacyjny zestaw!!!! anonimowy myslalam ze to o ubrania chodzi :D super zdecydowanie w moim stylu! rewelka!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za każdy komentarz. Komentarze chamskie, obraźliwe nie będą publikowane. Pozdrawiam :-)